Krabi & Ao Nang - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Marjolein Oostrum - WaarBenJij.nu Krabi & Ao Nang - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Marjolein Oostrum - WaarBenJij.nu

Krabi & Ao Nang

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

13 December 2009 | Thailand, Ban Khao Lak

Het zal mij niet nog een keer gebeuren dat ik mn hele verhaal kwijt ben!
In Krabi town op zoek naar en hostel en uiteindelijk stond ik voor een hostel, bleek het dezelfde te zijn als 5-6 jaar geleden!4 euro voor een kamer, lekker goedkoop.
Die middag ontmoette ik Jack, Sanne en Jaap.De volgende dag hebben we een eiland toer geboekt om te gaan snorkelen en kajakken.Top dag!Wel beetje te toeristisch, maar ja..prachtige eilanden!
Het kajakken was nog het leukst!Hele grote kwallen gezien tijdens het kajakken en mooie foto's gemaakt.In de avond zijn we wat gaan eten en poolen, erg gezellie.
De volgende dag zou ik weer verder reizen naar Ao nang.In Borneo tijdens het duiken daar had ik Judit ontmoet, een meid uit Melbourne en zij zit langere tijd in Ao Nang voor haar cursus voor divemaster..Ao Nang was ik ook 5-6 jaar geleden en het is zoooo veranderd..zelfs een Mc Donalds nu..vreselijk!Maar ok, ik ging voor een leuke avond met judith en ze hadden een bungalow bij haar nog vrij.Eindelijk met airco en een warme douche!Ga je dan weer waarderen na een poosje..erg leuk om haar weer te zien en die avond zijn we flink op stap geweest..tot 7 uur in de ochtend!Alleen maar gedanst, echt heerlijk!Het is wel echt een party gat daar, maar ja..zoveel ga ik hier niet uit dus had er wel zin in!Ze heeft een paar Thaise vrienden daar inmiddels, maar wel bijzondere!Het is zo'n andere wereld hier.Zoveel ladyboys, maar echt heel lief en aardig.Zaten eerst in een bar waar al de hoeren zitten..ik zou daar nooit in mn uppie heen gaan..al die vieze ouwe kerels..gatver!Echt bizar om te zien en ik kan mij niet voorstellen dat die meiden het echt leuk vinden.Ze verdienen 1000bath voor een wip, ongeveer 20euro en een ladyboy verdiend nog meer..pfff..de bars later op de avond waren leuker en veel toeristen.De laatste bar was vlakbij mn bungalow en binnen, dus je zietr ook niet dat het op gegeven moment al licht is!Al met al een geslaagde avond!De dag vloog om, voor het eerst echt zoooo laat in bed en een halve dag geslapen..Kon ook niet anders..en in de avond dan toch maar een keer naar de Mac..dat heb je dan gewoon nodig!Haha.
Nu geen tijd om foto's te uploaden, maar dat komt nog wel.
Vandaag ben ik aangekomen in khao Lak en morgen begint weer een nieuw duikavontuur.
Zit 4 nachten en 4 dagen op een boot en ga naar de Surin, Similan eilanden.13 duiken in totaal..ben heeeeel benieuwd!Ik heb er erg veel zin in, maar realiseer ook dat als het duiken as vrijdag voorbij is mijn trip er ook bijna opzit.
Ik heb nog een paar dagen over na het duiken en wil het liefst ergens op een rustig strandje eindigen, al weet ik nu nog niet waar.Moet iig de 22 of de 23e in Bangkok zijn.Aangezien het zooo koud is nu in NL zit ik graag nog even op een warm strand!Ik zien wel, eerst maar mn duikavontuur!
Ik heb nog helemaal geen zin om naar huis te gaan, ik heb het zo reuze naar mn zin, maar als ik eenmaal thuis ben is het ook wel weer goed(voor een weekje hahaaha)Het is iig een leuke tijd om thuis te komen, kerst en oud en nieuw.
Maar deze trip was echt super..het beste wat ik ooit gedaan heb.Zoveel mensen ontmoet, echt helemaal geweldig.Ben alweer aan het denken waar mn volgende trip naartoe gaat..Iig langer dan deze, want ik wil heel graag divemaster cursus gaan volgen en dat neemt al gauw een aantal weken in beslag!
Ik ga even een hapje eten nu!
Chok Dee!

X Mar

  • 14 December 2009 - 08:57

    Linda:

    Chok Dee!!!!

  • 14 December 2009 - 21:12

    Gerard:

    Mar,
    nu is het genoeg met al die heerlijke verhalen! ik ben helemaal in de mood, wil volgend jaar eenzelfde trip met Chris doen. Dus je moet ons maar helpen uitstippelen. Klinkt allemaal zo lekker exotisch... idd volgende week ben je al weer terug, bereid je voor op -10 graden, het is hier koud. geniet nog ff van de trip en versier nog een lekkere vent!!! kusje van Geer

  • 15 December 2009 - 16:36

    Judith:

    Lieve Mar.Had je mijn sms nog ontvangen? Stuur ook wel even naar je ned nr. Je mams belde, leuk. Kom je eten 2de kerstdag? Heb app geregeld voor Geer,Chris. Zij komen eten. Geniet van de laatste dagen en tot gauw! Mooie verhalen weer. Kusje en liefs, Judith

  • 15 December 2009 - 18:25

    Dorien:

    Haai lieve mar, Koud koud koud hier!!Krijg het gelukkig helemaal warm van je verhalen!
    Geniet nog lekker van je trip. Kus, Door

  • 17 December 2009 - 16:29

    John:

    hee marjolein, spetter van mij. je verhalen en foto"s zijn weer super gezellig!!
    maak lange-dagen en denk niet aan de terugreis, hier in holland is het winterkoud.
    lieve mar, hou je gezond en sterk!!!!!!
    een dikke knuffel,
    liefs XXX
    pa

  • 20 December 2009 - 14:40

    Joke:

    Lieve Mar, zit het er echt nu bijna op? Net 'n sneeuwballengevecht gehouden, het is heerlijk winterweer hier! Sneeuw, zonnetje (soms), buitje, stormpje...Je kunt niet fietsen of autorijden, omdat het zo glad is, dus lekker rustig op straat. Dat je vliegtuig maar veilig mag landen!! Goede terugreis, lekker dromen over nieuwe bestemmingen...! Liefs, Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Khao Lak

Marjolein

:-)

Actief sinds 26 Sept. 2009
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 99236

Voorgaande reizen:

23 Juni 2013 - 03 Augustus 2013

Bali, Lombok, Flores, Komodo en de Gili eilanden

17 November 2011 - 02 Juni 2012

6,5 months Asia

01 November 2009 - 24 December 2009

Malaysia Borneo & Thailand

Landen bezocht: