Vertrek - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Marjolein Oostrum - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Marjolein Oostrum - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

16 November 2011 | Nederland, Leiden

Lieve vrienden en familie,

Na twee jaar heel hard werken ga ik nu dan eindelijk vertrekken...Morgenochtend rond half tien word ik uitgezwaaid door mn mams en mn lieve vriendinnen...zal wel een traantje moeten laten dan.
Ik heb er inmiddels heel veel zin in gekregen, maar het blijft ook nog wel onwerkelijk dat ik zo lang vakantie mag gaan vieren :-)!!
Mijn spullen zijn bijna gepakt, ik zal jullie missen, maar ik ga ook super genieten!
Jullie horen spoedig van mij, maar nu eerst maar es dat vliegtuig in!

Ik ga mijn laatste spullen bij elkaar zoeken en dan nog 1 nacht slapen in een heerlijk schoon bed bij mijn mams, dat zal ik soms ook wel gaan missen haha!

Liefs, Marjolein

  • 16 November 2011 - 21:14

    Annemieke Hunck:

    hele goede reis lieve Marjolein .
    Ik heb er nu al zin in om je te volgen .
    Hou je goed en hoe zeg je dat ook al weer ENJOY |||
    Annemieke

  • 16 November 2011 - 21:37

    Marieke:

    Nogmaals heel veel plezier! Geniet met volle teugen!
    X

  • 17 November 2011 - 16:47

    Jeroen:

    He Kanjer,

    Heel veel plezier!! Gaat vast lukken! Ik hoop van harte dat het een inspirerende, mooie, leuke reis wordt. Zal soms best even tegenzitten, maar over-all gaat het vast en zeker een topervaring worden.
    Heel veel goeds gewenst.

    X Jeroen

  • 17 November 2011 - 18:49

    Vera:

    Hai schat, nou ik ga je weer volgen op de voet. Heel veel plezier en lekker genieten meid. Hele dikke kus, Veer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

:-)

Actief sinds 26 Sept. 2009
Verslag gelezen: 524
Totaal aantal bezoekers 99243

Voorgaande reizen:

23 Juni 2013 - 03 Augustus 2013

Bali, Lombok, Flores, Komodo en de Gili eilanden

17 November 2011 - 02 Juni 2012

6,5 months Asia

01 November 2009 - 24 December 2009

Malaysia Borneo & Thailand

Landen bezocht: