Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marjolein Oostrum - WaarBenJij.nu Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marjolein Oostrum - WaarBenJij.nu

Kathmandu

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

20 November 2011 | Nepal, Kathmandu

Lieve allemaal,

De kop is eraf! Na 3 dagen in levendig Kathmandu vertrekken we morgenochtend vroeg richting de Mount Everest!
We hebben al ontzettend veel meegemaakt, maar heb nu geen tijd voor een uitgebreide blog, maar ik wilde even laten weten dat ik al helemaal happy ben hier! Vanaf morgen 15 dagen geen bereik, geen telefoon, geen ipad, hoe fijn is dat! Afkicken ook wel een beetje...
Hebben vandaag nog veel warm spul gekocht, super dikke slaapzak tot -20 ... Muts, handschoenen, fleecetrui, windjack...het gaat erg koud worden, maar we zijn prepared :-)
Ik heb er enorm veel zin in!
Over een dag of 16 dus een uitgebreide blog!
Nu lekker slapen, want de wekker gaat om 5 uur.

Liefs, Marjolein

• 20 November 2011 - 16:52

Floor:

Hi Mar, goed van je te horen. Neem aan dat je backpack inmiddels ook gearriveerd is? Op naar de 2e etappe van je grote avontuur. Veel plezier, en kijk uit naar je blog over een week of twee. Dikke kus, Floor

• 20 November 2011 - 16:54

Meilina:

Lieve nicht!!! Heel veel fun en ik blijf je volgen.. :) Liefs xxx

• 20 November 2011 - 17:46

Carola:

Hey mar, super om van je te horen/lezen! Ik blijf je zeker volgen. Geniet ervan en kijk uit naar je verslag

• 20 November 2011 - 18:09

Mam:

pffff.........16 dagen zonder nieuws, ik ga maar aan de slaappil!!!!!!!dag stoere dochter van me, in gedachten ben ik bij je hoor!!!! dikke kus xx

• 20 November 2011 - 20:44

Marteke:

Klinkt nu al leuk!!! Veel reisplezier! Ik kijk uit naar het volgende verslag!! XXX

• 20 November 2011 - 22:21

• 21 November 2011 - 14:11

Lin:

Hai babe,
    Nou gelukkig veilig en wel aangekomen, je bent van start!
    Succes met de klim, benieuwd hoe ver je komt! |Succes.
    XXX

• 22 November 2011 - 09:03

Frans:

Next time naar de Top!!

• 25 November 2011 - 09:36

Stephanie:

Hoi Marjolein,

Wat super dat je meteen al zo in je reisritme zit! Heerlijk genieten.
    Dikke x

• 04 December 2011 - 10:30

Judith:

Lieverd, benieuwd naar al je verhalen de komende tijd. Geniet! Hoe ging de klim? Ik vertrek 9 dec naar Ath en de 10de terug naar Karpathos. We houden elkaar op de hoogte. Dit weekend in Leiden geweest en Aalsmeer. Nu afsluitend bij mijn broer. Pak zo de trein naar Friesland.