Trekking in Nepal - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Marjolein Oostrum - WaarBenJij.nu Trekking in Nepal - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Marjolein Oostrum - WaarBenJij.nu

Trekking in Nepal

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

10 December 2011 | Nepal, Pokhara

Lieve vrienden,

Eindelijk een teken van leven!
We hebben de top gehaald, maar oh wat was het zwaar...Ik heb alvast wat foto's voor diegenen die niet meer kunnen wachten...maar ik kom nog niet aan het reisverslag toe :-)
Ik wil niet zeggen dat ik het druk heb, maar we zijn hier in Pokhara zo heerlijk aan het bijkomen, doen eigenlijk niets de hele dag, heerlijk!(voetmassages, uitslapen, lekker eten, lezen)
As dinsdag vertrekt Karin en ga ik alleen verder, zeeen van tijd dus dan om te bloggen..Misschien krijg ik morgen nog een ingeving, maar ik denk het niet. Maandag terug naar Kathmandu. Nog een paar dagen geduld! Na het weekend zeker een uitgebreid reisverslag, want ik heb heel veel te vertellen!

Veel liefs! XX Mar

  • 10 December 2011 - 09:27

    Mam:

    ik ben sprakeloos, wat een prachtige foto s!!
    wat hebben we gelachen he met de webcam, ik moest het aan iedereen vertellen natuurlijk!!
    nu nog wachten op je indrukwekkende reisverslag.
    super trots ben ik op je hoor, liefs van mam xx

  • 10 December 2011 - 10:02

    Marie Louize:

    Och Marjolein,wat heb je weer prachtige foto's gemaakt.In een woord schitterend.Bedankt en kijk uit naar je reisverslag.Geniet!!!Liefs

  • 10 December 2011 - 11:05

    Monique:

    Wat een mooie plaatjes! Te gek!

  • 10 December 2011 - 16:37

    Alain:

    Wat een fantastische foto,s, lijkt National Geographic wel! Heel veel plezier en ik blijf je volgen, ben benieuwd naar je reisverslag. Maak ze gek daar Mar.
    Alain.

  • 10 December 2011 - 19:35

    Linda:

    Ha die Mar,
    Ziet er top uit! Mooie foto's, benieuwd naar het verhaal!
    Nu even lekker relaxen!
    Liefs. Lin

  • 10 December 2011 - 21:17

    Marco:

    Geweldig om te zien, enige vorm van jaloezie heb ik nu toch echt wel last van :-).
    Ik ben nu ook erg benieuwd naar je reis verslag. Laat nog maar meer moois door komen.

  • 11 December 2011 - 14:24

    Ans En Manfred:

    geweldig om onze nicht te volgen, dank zei haar mamsje!
    We genieten intens mee, maar zullen het nooit nadoen natuurlijk!
    We stuurden alle info rondom Kathmandu enz. door naar je nicht Ellen die er in 1990..??? ook was....!
    Blijf wel goed op je conditie letten he!...
    heel veel genot voor de volgende tijd , liefs en groetjes van je oom en tante.

  • 11 December 2011 - 18:51

    Paul:

    echt gaaf marjolein.....je maakt wat mee daar.En wj hier maar zitten in dat regen en winderige klimaat. Veel plezier nog

  • 12 December 2011 - 19:36

    Vera:

    Tjeeesssuuss Mar wat een toffe foto's. ECHT GEWELDIG. Wel blij weer even een teken van leven van je te horen. Ben erg benieuwd naar je verslag, maar je hebt groot gelijk, doe maar lekker relaxed, je hebt tenslotte vakantie haha. Doe Kaar de hartelijke groeten van me. D
    Dikke kus, Joost en Veer

  • 15 December 2011 - 09:24

    Ieke:

    wow wow wow :-)
    en oh ja! met de katten alles oke! ze zijn je oude LINDA's aan het lezen met hun nagels, knap he?! maar of ze ooit gaan wennen aan hun nieuwe slaap plaats ...

  • 19 December 2011 - 18:04

    Geertje :

    Wat een prachtig landschap en schitterende foto's!!!
    Nog heel veel plezier en avontuur!!Ik zie je wel weer op een feestje bij Dorien.
    Geniet eerst maar van dit mooie feest...
    Groeten van Geertje Houwaart.

  • 03 Januari 2012 - 13:50

    Jacolienschuitemaker:

    Hoi Marjolein!

    Heb je moeder gesproken en zodoende weet ik meer van je reis. Nog veel plezier!

    xxxx Jacolien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

:-)

Actief sinds 26 Sept. 2009
Verslag gelezen: 445
Totaal aantal bezoekers 99245

Voorgaande reizen:

23 Juni 2013 - 03 Augustus 2013

Bali, Lombok, Flores, Komodo en de Gili eilanden

17 November 2011 - 02 Juni 2012

6,5 months Asia

01 November 2009 - 24 December 2009

Malaysia Borneo & Thailand

Landen bezocht: