Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marjolein Oostrum - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marjolein Oostrum - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

04 November 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hey!

Het avontuur is begonnen...en hoe..!
Op schiphol uitgezwaaid met een lach en een traan en dan eindelijk die douane door..lekker gevoel!
De eerste vlucht was van A'dam naar Frankfurt, kort tripje dus..Half uurtje voor de landing dacht ik nog even mn ipodje aan te zetten en kom ik tot de conclusie dat gewoon al mn muziek eraf is!!!!Ik werd acuut misselijk en ging nog net niet braken...sjezus, heb ik weer!Tsja..wat doe je dan...nadenken, hoe kan dat nou...heeft allemaal geen zin nee...geen muziek onderweg, 8 weken lang niet...das wel behoorlijk klote!Ben nu aan het kijken of ik m evt naar huis kan sturen en weer terug laten sturen, maar volgens mij is dat de moeite niet, kan nix vinden op het net tnt..Nou ja, misschien onderweg proberen via Itunes er wat op te zetten...maar zoals het meestal gaan in het buitenland..zijn de internetverbindingen rete traag...Leuk zo'n ipod, daar heb ik weken werk aan gehad om al mn muziek erop te zetten...hahaha, wat een giller!
De vlucht naar KL was prima, redelijk tukkie kunen doen en na een overstap nog in Bangkok eindelijk daar.Rond een uur of 21 uur was ik dan in mn vooraf geboekte hostel en kwam met 3 Canadese meiden op een kamer, even een douche gepakt en de stad in met die meiden.Heerlijk om weer in je shirtje te lopen..Na 3 uur slaap de volgende dag op pad gegaan met mn roommates.Baku caves even buiten KL, niet de moeite...en nu heb ik nog spierpijn ook van de vele traptreden(273) haha.Te commercieel.De stad daarentegen is wel helemaal super, heb nog niet veel gezien, maar gister wel op de skybridge van de twin towers gestaan!
Redelijk op tijd naar mn bedje gegaan, want was helemaal kapot!Mn roommates zijn vanmorgen vroeg vertrokken, nu mn kamer alleen, voor hoelang dat zal duren.Ik heb overigens nog nooit in zo'n leuk hostel, en zo schoon ook vooral, gezeten.Ik ga hier na Borneo nog naar terug, want 2 dagen voor de stad is echt te weinig..
Zo maar eens een ontbijt scoren en mn eigen dagboek bijwerken.
Morgen vertrek ik naar Borneo en gaat mn duikavontuur van start, zoveel zin in!So far so good dus..de kop is eraf en ik moet zeggen dat ik ik het helemaal leuk vind!
Wordt vervolgd

Liefs, Marjolein

  • 04 November 2009 - 09:09

    Adrienne:

    Hé Mar,

    Ben blij dat het goed gaat! Jammer van je muziek zeg, echt balen. Geniet er van hé.
    xx
    ps.Op de vraag die deze site stelt; waar ben jij, zal ik maar geen antwoord geven, niet spannend.

  • 04 November 2009 - 17:38

    Mam:

    ja hoor de mail is binnen hier op de brahmslaan, ik wacht wel af wanneer dat muziek ding binnen komt en doe dan wat je vroeg, komt allemaal goed moet je maar denken. het giet hier, das niet normaal meer!!!!!!
    doei dikke kus en tot de volgende mail xx

  • 04 November 2009 - 17:39

    Eef:

    ohhh mar, heerlijk die verhalen. ik hou je in de gaten!!! hahaha
    jezus, je i-pod, dat is kut.
    zal je altijd zien.

    dikke kus eef

  • 06 November 2009 - 09:49

    Gerard:

    Hey Mar,

    ff kijken of dit werkt... tof om van je te horen. jammer van de i-pod, maar misschien kunnen we idd iets verzinnen? Ik kan Patrick vragen of hij zijn i-pod op die van jou overzet, zit ook Moby bij. Laat ff via de mail weten. Ik ben nu jaoers op je, want hier gaat alles gewoon door. nog niets van sollicitatie gehoord, maar zal wel komen. 5 jan ga ik op de insulinepomp over, vin ik best spannend. we houden contact lieverd, tot later,

    kus Gerard

  • 06 November 2009 - 15:28

    Judith:

    Lieverd, wat goed om te horen! Je zit er weer helemaal in. Geniet. Ga dit weekend naar Frits, Marlene. Leuk voor de afwisseling. In de trein met Tristan. Ben op zoek naar werk. Verder geen nieuws natuurlijk, daar heb ik jou voor. Tot later!
    Liefs en dikke kus, Judith

  • 09 November 2009 - 13:08

    Marie Louize En Fons:

    Hoi Mar,je zal nu wel al een paar duiken achter de rug hebben .Wat zal je genoten hebben met Dahab nog vers in ons geheugen!Morgen gaan wij 3 dagen naar het olifantenkamp,niet zo spannend als je duiken maar vooral ik verheug me er enorm op.Fons vindt het volgens mij best wel een beetje eng om olifanten te gaan schrobben.Laat het je weten!Duik ze,liefs en een dikke knuffel van ons

  • 09 November 2009 - 13:32

    Annelies:

    Ha die Mar,
    alles goed? Sam ligt ziek op bed, hoofdpijn, hoge koorts ,zaterdag de hele ochtend in de stromende regen gehockeyed ,en ik ben net thuis. Aan de Tamiflu!!! 5 dagen en donderdag dan toch maar inenten. Hoe gaat het duiken?hoop gauw weer iets te lezen!!

  • 09 November 2009 - 15:56

    Joke:

    Klinkt allemaal erg gaaf al! Ik hoop dat je een oplossing kunt vinden voor je Ipod! Snel weer schrijven!!! Liefs, Joke

  • 09 November 2009 - 18:47

    Monique:

    Hoi Mar,
    Lees op hyves dat je haar niet goed zit! Wat een pech. Nu dus op Borneo? Gelukkig zijn de voormalige koppensnellers weinig aantrekkelijk, dus wat je haar betreft, geen zorgen.
    Ben jaloers, duiken moet geweldig zijn daar. Ben benieuwd ook naar je verhalen.
    Geniet!
    Liefs, Monique

  • 10 November 2009 - 08:28

    Dorien:

    Hallo Lieve Mar,

    Eindelijk gevonden, jezus wat ben ik toch onhandig!Dit is wel goed geregeld zo'n site! Ben helemaal jaloers wil ook naar zon zee...weet ik allemaal niet meer! Hier is de herfst echt begonnen het land en de afdeling in de ban van de mex.griep denk dat ik ook maar zo'n prikje ga halen.
    Ik ga straks nog even informeren bij DHL of dat misschien wat goedkoper is...ik hoop dat je op een beetje toegankelijke plek zit wanneer de ipod wordt teruggestuurd...Waarschijnlijk had je dat ding alleen moeten resetten...ik wist niet eens dat het kon Carla vertelde het.
    Ik laat het je weten.
    Geniet en zorg goed voor jezelf!Liefs Door

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Marjolein

:-)

Actief sinds 26 Sept. 2009
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 99232

Voorgaande reizen:

23 Juni 2013 - 03 Augustus 2013

Bali, Lombok, Flores, Komodo en de Gili eilanden

17 November 2011 - 02 Juni 2012

6,5 months Asia

01 November 2009 - 24 December 2009

Malaysia Borneo & Thailand

Landen bezocht: