Palmolie - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Marjolein Oostrum - WaarBenJij.nu Palmolie - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Marjolein Oostrum - WaarBenJij.nu

Palmolie

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

11 November 2009 | Maleisië, Kota Kinabalu

Oh ja, vergeet ik helemaal...Ik ben zo onder de indruk van de houtkap hier...maar vanmiddag stond ik op het vliegveld effe een paar nootjes te eten, maar in alle lokale producten hier zit palmolie verwerkt..Zo stom, ik snap ze niet hoor..Maar ja van die rugzaktoeristen worden ze ook nooit rijk...Bizar

  • 11 November 2009 - 11:08

    Sonja:

    Jezus Mar, wat zijn die verhalen ontzettend leuk alweer. Alsof ik er zelf ben. Ben ongelooflijk jaloers! Geniet er nog lekker van babe!
    x Son

  • 11 November 2009 - 15:27

    Judith:

    Wat een verhalen weer, fijn hoor. Geniet en dikke kus. Judith

  • 13 November 2009 - 10:49

    Helen:

    hee babe wat heerlijk om af en toe te lezen hoe het is!hier natuurlijk alles zn gangetje, werk,slapen,borrelen en eten met F of vriendinnetjes;-)
    iig staat de wijn koud met de kerst, ben al aant inslaan!liefs babe tot over 43 dagen:-))xxx

  • 13 November 2009 - 23:58

    Gerard:

    Jezus Mar, heerlijk om van je te horen dat het zo mooi is en dat je het naar je zin hebt. Heb je al lekker mannen gezien by the way??? Zo'n blonde stoot die duikles geeft??? Hmmm, opletten he, haaien heb je ook in Blijdorp, leuke mannen niet!!! hi hi. Ik hoor morgen hoe hoog (of laag) ik op de lijst voor D66 sta bij de gemeenteraadsverkiezingen in Leiden. Zit nu met een sensor in mijn buik voor 280 glucose metingen per dag en zie er dus weer uit als een alien. Ik ben jaloers op je... stiekum. Hou je taai en geniet van alles! Doe de groeten aan ... Bjorn of Tim of Sven, of ... kusje

  • 14 November 2009 - 21:35

    Annelies:

    Heej Mar,
    Zit je al on top of mount Kinabalu? tegek dat je hem gaat beklimmen, je krijgt er geen spijt van. Onderweg nog Nepentes gezien? die vleesetende planten? En hardlopend naar beneden he! Sint is in het land! heb je nog een schoentje achtergelaten?

  • 15 November 2009 - 17:55

    John:

    lieve marjolein, even een berichtje op jouw geweldige reisverhalen.erg leuk om zo je dag(boek) bij te houden. daar blijf je op kikken, nu en later! het duiken is zeker weer een betovering? zweven in een droom die werkelijk is!! mar, heb je verder je reis-ritme weer gevonden b.v. jou muziek e.d. ik lees het wel. oja, oliver&jenny zijn ook hun vakantie-trip in sydney begonnen alles is daar oke! mar, geniet met volle teugen en hou je gezond en sterk!!!!! liefs en een warme knuffel, pa.

  • 17 November 2009 - 20:34

    Chantal.:

    Hé Meis,

    Wat ben je toch een lekker stoer wijf en wat goed om te lezen dat je zo aan 't genieten bent. Ik wens je nog heel veel mooie momenten toe, enjoy! Enneh blijven schrijven hoor,

    Dikke kus Chantal

  • 18 November 2009 - 08:25

    Simone:

    Hoi Marjolein,

    Wat een geweldige verhalen allemaal!!
    Geniet maar lekker van je reis. Die bloedzuigers griezel ik van....
    He groetjes uit Oegstgeest van Simone -x-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kota Kinabalu

Marjolein

:-)

Actief sinds 26 Sept. 2009
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 99244

Voorgaande reizen:

23 Juni 2013 - 03 Augustus 2013

Bali, Lombok, Flores, Komodo en de Gili eilanden

17 November 2011 - 02 Juni 2012

6,5 months Asia

01 November 2009 - 24 December 2009

Malaysia Borneo & Thailand

Landen bezocht: